tirsdag 8. november 2011

Mitt lille stykke Norge!

I dag har jeg valgt mitt lille stykke Norge. Jeg hadde mange gode kandidater, men på dager som i dag vinner Lille Finsenut. Jeg fikk et akutt behov for å løpe ut å ta bilder. Min eneste tanke da jeg stod der ute var at på lik linje med Freia sin sjokolade SMIL, så er Finse skapt for å deles. Vel inne på kontoret googlet jeg SMIL. Mange har hengt seg opp i hvor urettferdig det er at den inneholder 13 sjokoladebiter. Hvordan skal man dele den da? Og da ler jeg litt inni meg når dere sikkert tenker at det er urettferdig at vi på Finse våkner til denne utsikten. Derfor deler vi den med dere!



Og siden det er totalt vindstille speiler Lille Finsenut seg i Finsevann. Solen varmer som om det skulle vært juni og øyeblikket der ute kan beskrives med ren fjellykke. Legg også merke til at isen endelig begynner å legge seg på Finsevannet.


Vi er så heldige og vi deler så gjerne med bilder. Men aller mest kan vi anbefale å komme seg til fjells å oppleve herligheten med egne sanser.

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar